Takomännät, nokat, tiivisteet, lukkoperät ja vaihteistot - kaikki moottorin ja voimansiirron osat
Moottoriin ja voimansiirtoon liittyvät tuotteet kuten lukkoperät, vaihdevälin lyhentimet ja turboahtimet löytyvät tästä kategoriasta.
Racelta löydät kaiken tarvitsemasi tekniikan virittämiseen. Lukkoperät, viritysnokat, takomännät, kiertokanget ja paljon muuta. Jos et löydä etsimääsi tuotetta tai tahdot pakettitarjouksen, ota yhteyttä myyntiimme!
ARP vauhtipyörän ovat uudelleenkäytettäviä ja venymättömiä. Vauhtipyörän kiinnitys kannattaa tehon tai kytkimen järeyden kasvaessa tehdä huolella, ja siitä huolehtii puolestasi ARP.Pultit on suositeltavaa vaihtaa mikäli autoon vaihdetaan järeämpi kytkin ja/tai vauhtipyörä. ARP vauhtopyörän pulttisarjoja on saatavissa kauttamme liki kaikkiin autoihin - tähän on listattu vain yleisimmät.Saat kauttamme myös kaikki muut ARP pultit. Saat meiltä myös kytkinmerkit kuten Clutch Masters, Sachs SRE, Black Diamond ja » Osta tai lue lisää
ARP runkopultit ovat uudelleenkäytettäviä ja venymättömiä. Runkopukkien kiinnitys etenkin viritetyissä moottoreissa kannattaa tehdä huolella, ja siitä huolehtii puolestasi ARP.Saat kauttamme myös kaikki muut ARP pultit. » Osta tai lue lisää
Kannenpultit
Kannenpultit pitävät kannen ja sen alla olevan kannentiivisteen oikeassa pursituksessa. Useimmat alkuperäiset kannanpultit ovat kertakäyttöisiä, eli ns. venyviä.ARP Kannenpultit
Uudelleen käytettävä ja huomattavasti vakiota kestävämmät ARP kannenpultit ovat erittäin suositeltu tuote kun moottori rakennetaan uudestaan.ARP pultit ovat venymättömiä, eli ne voidaan käyttää uudestaan jos kone huolletaan.Kauttamme saat kaikki ARP pulttituotteet, tässä on listattuna niitä mitä myymme eniten. » Osta tai lue lisää
Xtreme clutch massa tai sintterikytkimet tarjoavat erinomaista väännönkestoa kohtuulliseen hintaan. Kytkimet ovat saatavina erikseen, tai kovan teräsvauhtipyörän kanssa. Myös monilevyiset mallit saatavilla. » Osta tai lue lisää
Holset HX40 Super turbo tarjoaa käyttöaluetta ja tolkuttomasti voimaa kautta alueen.
Parhaimmillaan Holset HX40 Super riittää lähes 700 hevosen tehoihin. » Osta tai lue lisää
HX50 MFS (Milled From Solid) on billet-kompressorisiivellä varustettu HX50-sarjan turboahdin tehoille 650-750 hv. Suositellut moottoritilavuudet 2,0-3,0 litraa.Holset HX50 MFS specsit
Kompressori 67/98mm
Billet kompressorisiipi
Turbiini 85/72mm
Turbiinikotelo 19cm² (twin entry) 6pulttiHuom: Meiltä ostettuna toimitus sisältää alkup. tiivistesarjan.Olemme virallinen Holset edustaja
Olemme virallinen Holset ahdinten jälleenmyyjä, joka tarkoittaa sitä että myymämme ahtimet ovat aina uusia, tehtaan ta » Osta tai lue lisää
Vesijäähdytteinen Holset HX35 full race ahdin kisakäyttöön. Suositellut moottoritilavuudet 1,6-2,2 litraa. Ahdin viritetyile moottoreille, tehot 400-500 hv.Holset HX35 Full Race specsit
Kompressori 54/77mm
Turbiini 70/60mm
Vesijäähdytetty keskiö
Turbiinikotelo 14cm² (twin entry) V-bandHuom: Meiltä ostettuna toimitus sisältää alkup. tiivistesarjan.Olemme virallinen Holset edustaja
Olemme virallinen Holset ahdinten jälleenmyyjä, joka tarkoittaa sitä että myymämme ahtimet ovat aina uusia, tehtaan ta » Osta tai lue lisää
Vesijäähdytteinen Holset HX35 kovaan käyttöön. Radalle, ralliin ja Time Attackiin suunniteltu huippuahdin. Tehoille 300-500 hv, moottoritilavuuksille 1,5-2,5 litraa.Holset HX35 II specsit
Kompressori 54/77mm
Turbiini 70/60mm
Vesijäähdytteinen keskiö
Turbiinikotelo: 12cm² (twin entry) V-bandHuom: Meiltä ostettuna toimitus sisältää alkup. tiivistesarjan.Olemme virallinen Holset edustaja
Olemme virallinen Holset ahdinten jälleenmyyjä, joka tarkoittaa sitä että myymämme ahtimet ovat aina uusia, tehta » Osta tai lue lisää
Holset HX35 ahtimen suorituskyky riittää aina 500 hevoisvoimaan saakka, ja rakenteensa puolesta Holset HX35 soveltuu erinomaisesti myös moottoripyöriin. Öljyjäähdytteinen Holset HX35 on tarkoitettu 1.8 - 2.5 litraisille moottoreille 300-500 hv tehoille. » Osta tai lue lisää
Hitsattavat pakoputken laipat
Ns. "mustasta" raudasta laserleikatut pakoputken laipat joilla teet helposti hyvän ja kestävän liitoksen omavalmisteiseen pakoputkistoon.Laipat ovat yhteensopivia niin ruostumattoman teräksen kuin rautaistenkin putkien kanssa. Rautaisen laipan etu ruostumattomaan verrattuna on sen vähäinen vetely hitsatessa, ja käytännössä suurin osa myös tehdastekoisten rst putkistojen laipoista on normaalista teräksestä valmisetttuja.Laipat myydään kappaleittain, joten tilaa kaksi laippaa li » Osta tai lue lisää
TRD mls kannentiivisteet Toyota 4AG moottoreihin 16 ja 20 venttiilisiin malleihin.Vaihtoehtoisesti saat kauttamme myös Cometic tiivisteet ja muita erilaisia tiivisteitä. » Osta tai lue lisää
650hv saakka riittävä ulkoinen Aeroflow polttoainepumppuBensapumppu huolehtii polttoaineen riittävyydestä ja siitä että polttoaineen paine saadaan aikaiseksi. Alkuperäinen pumppu ei ole ikuinen ja sen teho laskee, ja etenkin moottoria viritettäessä polttoainetta kuluu piikkitehon kohdalla enemmän. Jos polttoainetta ei saada riittävästi, tulee seoksesta ns. laiha (liian vähän polttoainetta). Laiha seos puolestaan voi jopa hajoittaa moottorin, ja takaa ainankin sen ettei tehoa saada niin paljon kuin toimivalla pu » Osta tai lue lisää
Walbro E85 450LPH tankinsisäinen polttoainepumppu
Bensapumppu huolehtii polttoaineen riittävyydestä ja siitä että polttoaineen paine saadaan aikaiseksi. Alkuperäinen pumppu ei ole ikuinen ja sen teho laskee, ja etenkin moottoria viritettäessä polttoainetta kuluu piikkitehon kohdalla enemmän. Jos polttoainetta ei saada riittävästi, tulee seoksesta ns. laiha (liian vähän polttoainetta). Laiha seos puolestaan voi jopa hajoittaa moottorin, ja takaa ainankin sen ettei tehoa saada niin paljon kuin toimivalla pumpulla ol » Osta tai lue lisää
400 litraa tunnissa tuottava tankinsisäinen Walbro polttoainepumppu
Bensapumppu huolehtii polttoaineen riittävyydestä ja siitä että polttoaineen paine saadaan aikaiseksi. Alkuperäinen pumppu ei ole ikuinen ja sen teho laskee, ja etenkin moottoria viritettäessä polttoainetta kuluu piikkitehon kohdalla enemmän. Jos polttoainetta ei saada riittävästi, tulee seoksesta ns. laiha (liian vähän polttoainetta). Laiha seos puolestaan voi jopa hajoittaa moottorin, ja takaa ainankin sen ettei tehoa saada niin paljon kuin toim » Osta tai lue lisää
ARP Kiertokangen pultitARP kiertokangen pultit ovat uudelleenkäytettäviä ja venymättömiä. Kiertokankien kiinnitys etenkin viritetyissä moottoreissa kannattaa tehdä huolella, ja siitä huolehtii puolestasi ARP.Useissa moottoreissa, kuten Nissan YD25 -sarja, ARP pultit yhdistettynä ACL laakereihin poistavat jopa tyyppivian kaltaisen taipumuksen laakerivaurioihin.Saat kauttamme myös kaikki muut ARP pultit. » Osta tai lue lisää
Bottom end gasket kit for the VAG AEB AWT APU -engines. This quality set is made by Reinz, and keeps water, pressure and oil where they belong even in tuned engines. » Osta tai lue lisää
Kannen ja venttiilikoneiston tiivistesarja VAG AEB AWT APU I 20V 1.8 Turbo -moottoreihin. Reinzin valmistama laadukas sarja joka kestää pitää viritetyssäkin moottorissa vedet, öljyt ja paineet siellä missä niiden kuuluu olla. » Osta tai lue lisää
Straight cut gears with open face dog engagement.
89mm shaft centres.
16.5mm wide gears.
Maximum recommended 295bhp.
Compact drum-type sequential design for faster gearshift.
Quaife ATB or optional plate type differential.Large choice of final drive ratios.
100mm or tripod output flanges.
Remote gearlever with optional length operating cables.
Hydraulic clutch release bearing assy.
Huge range of bellhousings to suit many applications.Gear ratios (base set)1st2nd3rd4th5th6th
2.6151.9371.6111.35 » Osta tai lue lisää
Dog engagement straight cut, sequential only.
Oil pump incorporated within the unit.
90mm shaft centres.
Integral in-line transfer assembly.
Offset gearlever, right hand/left hand.
Various ratios available.Quaife or plate type diff included.
Bellhousing for RS500 from stock.
Bellhousings for other applications modified in-house at Quaife.
Optional hydraulic clutch release bearing assy.
Optional digital gear position indicator.Gear ratios1st2nd3rd4th5th6th
2.4351.8581.4941.2681.1161.000supr 1:1 » Osta tai lue lisää
Uses standard Land Rover / Range Rover transfer box.
Dog engagement straight cut, sequential only.
90mm shaft centres.
Oil pump integrated within the unit.
Offset gear lever, right hand/left hand.
V8 bellhousings available to suite.
Compatible with existing diff lock mechanism.
Increased strength reverse gear.Gear ratios1st2nd3rd4th5th6th
3.0791.8241.3061.0000.7800.632
2.6531.7901.3061.0000.780 » Osta tai lue lisää
Quaife 69G 6-vaihteinen sekventaalivaihteisto soveltuu takavetoisiin autoihin. Se on myös saatavilla suoralla asennussarjalla mm. Nissan 350Z vaihteiston tilalle.
Kysy lisätietoja myynnistämme!Katso myös kaikki myymämme Quaife vaihteistot. » Osta tai lue lisää