News: Mix of products

by
***Redline tuotteita suoraan hyllystä!***



Iskunvaimennin öljyt

- 5 eri viskositeettia.
- Erinomainen tiiviste-yhteensopivuus.
- Ehkäisee vaahtoamista.
- Erittäin hyvä leikkausvoimen kesto -> pitkäikäistä
- Paksummat viskositeetit ovat sopivimpia haarukkaöljyiksi
- Eri viskositeetteja voi vapaasti sekoittaa keskenään
- Erittäin pieni kitka -> vähentää tiivisteiden laahaamista (stiction) ja kulumista

HeavyWeight: 20 Wt
Medium: 10 Wt
LightWeight: 5 Wt
ExtraLight: 2.5 Wt
LikeWater: 1/3 of 5Wt!

Vaihteisto- ja peräöljyt

Synkroniöljyt

- Kitkakerroin on optimoitu synkronirenkaille -> erittäin nopeat ja täsmälliset vaihdot ylös- ja alaspäin, korkeillakin kierroksilla
- Erinomaiset suojausominaisuudet
- Käytetyt EP-lisäaineet eivät ole korrosoivia
- Erittäin lämpöstabiilia -> pitkät vaihtovälit, toimii hyvin kylmänä ja ehkäisee ujellusta kuumana
- Parantaa hyötysuhdetta 1-5%
- Toimii kitkalukon kanssa, paitsi 75W90NS (NS = non-slip)

MTL® synkroniöljy
70W80 API GL-4 (viskositeetti vastaa 5W30 moottoriöljyä). Sopii vaihteistoihin joihin suositellaan GL-1, GL-3, GL-4 vaihteistoöljyä, ATF:ia tai SAE 30 moottoriöljyä. Lähes muuttumaton viskositeetti laajalla lämpötila-alueella helpottaa vaihtoja ja ehkäisee ujellusta ja helinää kuumalla. Juoksee kylmässä kuten mineraalipohjainen ATF.

MT-90 synkroniöljy
Vastaavat ominaisuudet kuin MTL mutta 75W90 GL-4 (viskositeetti vastaa 10W40 moottoriöljyä)

75W90NS synkroniöljy
Vaihteistoihin joissa vaaditaan GL-5 öljyä (eli on hypoidityyppinen "etuperä", tyypillisesti ranskalaiset). Tämä öljy ei sisällä lainkaan kitkanmuuntimia. Jos samassa öljyssä on kitkalukko, on sekoitettava 75W90NS ja 75W90 Gear Oil suhteessa 50/50

Gear Oil Hypoidiöljyt
Hypoidiöljy lukollisiin ja lukottomiin vetopyörästöihin, katu- ja kilpakäyttöön. Sisältää kitkalukon vaatiman kitkanmuunnin -lisäaineen. Erittäin pieni kitkakerroin, tyypillinen hyötysuhteen parannus on 2-5%. Madaltaa vetopyörästön lämpötilaa 6-40°C. Yleensä peräöljyissä käytetyt lisäaineet hajoavat korkeissa lämpötiloissa, muodostaen karstaa joka jumittaa laakereita ja kuluttaa tiivisteitä. Red Line Gear Oil on erittäin lämpöstabiilia, eikä ohene/hajoa korkeissa lämpötiloissa. Takaa perän laakereille riittävän voitelun vielä -45°C pakkasella, ja parantaa hyötysuhdetta 10% lämpenemisen aikana. Suuri filminlujuus, täyttää API GL-5, GL-6, MT-1, MIL-L-2105E ja SAE J2360 vaatimukset.

75W90 Gear Oil henkilöautoihin
80W140 Gear Oil raskaaseen kalustoon

ShockProof® Gear Oil
- Kilpaperiin ja suorakytkentävaihteistoihin
- 40% pienempi kitkakerroin ja 250% suurempi kuormituksen kesto kuin perinteisillä vaihteistoöljyillä
- Tyypillinen lämpötilan pudotus on 15°C-40°C.
- Sisältää orgaanista punaista molybdeenia mikroskooppisina kiinteinä hiukkasina, jotka tekevät "tyynyvaikutuksen"
- Viskositeettiin nähden äärimmäisen suuri pintapaineen kesto

Heavy voidaan luokitella 75W250 vaihteistoöljyksi suojavaikutuksensa johdosta, vaikka sen nestekitka (viskositeetti) vastaa 75W90 vaihteistoöljyä. LightWeight voidaan luokitella 75W140 vaihteistoöljyksi, vaikka sen viskoteetti vastaa SAE 30 moottoriöljyä. SuperLight voidaan luokitella 70W90 vaihteistoöljyksi, vaikka sen viskoteetti vastaa ATF:ia.
ShockProof sopii myös moottoripyörien märille kytkimille.


Tsekkaa lisätietoa ja valikoimaamme Race.Fi: Redline


-Turo/Race.Fi

More recent topics